En digital strategi

handler om å legge en plan, ta beslutninger, og sette tiltak for å nå et mål.

Prosessen

  • Digital Analyse

    • Hva fungerer til nå
    • Hvem er målgruppen
    • Hvor er målgruppen
    • Hvor er vi i digitale medier
  • Markedsplan

    • Årshjul for alle aktiviteter
    • Resultater og statistikker
  • Innholdsproduksjon

    • Produksjon av planlagt innhold
    • Produksjon “On Going” innhold
  • Valg av kanaler

    • Nettsider
    • Sosiale media
    • Google annonsenettverk

En digital strategi

handler om å legge en plan, ta beslutninger, og sette tiltak for å nå et mål.

Prosessen

  • Digital Analyse

    • Hva fungerer til nå
    • Hvem er målgruppen
    • Hvor er målgruppen
    • Hvor er vi i digitale medier
  • Markedsplan

    • Årshjul for alle aktiviteter
    • Resultater og statistikker
  • Innholdsproduksjon

    • Produksjon av planlagt innhold
    • Produksjon “On Going” innhold
  • Valg av kanaler

    • Nettsider
    • Sosiale media
    • Google annonsenettverk
Bakgrunn

Gjennom flere år har vi jobbet med markedsføring for våre kunder. Nå har tiden vist en endring fra store annonser og raske telefonselgere og over til det å påvirke kjøpsprosessen gjennom Digital Markedsføring. Nå er det tid for å snu prosessen og få dine potensielle kunder til å kontakte deg i motsetning til at du først kontakter dem. 

Inbound og Content Markedsføring

Innholdsmarkedsføring som skaper interesse og engasjement

Begrepene vi benytter er Inbound og Content markedsføring. La oss forklare begrepene:

Content handler om et attraktivt innhold som gir kjøperen lyst til å handle hos deg. det går ut på å produsere og spre innhold som skaper interesse og engasjement hos de  målgrupper du ønsker å nå, som regel i digitale kanaler.

Inbound handler om hvordan vi utvikler markedsføringen tilpasset den enkelte potensielle kunde før de er i kjøpsprosessen. Når de en dag kommer i kjøpsmodus skal det være din virksomhet de tenker på. 

Innholdsmarkedsføring (Content marketing) vil nesten alltid være en del av det vi omhandler som Inbound.  

Det er ikke lenger annonser som teller i antall og størrelse, men det er hvordan bedriften  håndterer innholdsmarkedsføringen. 

Hvordan bedriften din presenterer seg på digitale flater er avgjørende for omdømmet av bedriften og for synligheten på nett

Forventninger til ny markedsstrategi
  • Synlig besøksvekst på hjemmesiden og i sosiale medier. 
  • Økning av antall potensielle kjøpere. 
  • Mye mer effektiv konvertering av potensielle kjøpere til kunder.
  • Bedre synlighet på nett.
  • 100 % målbarhet på alle tiltak.
  • Full kontroll på ROI (avkastning på investering).
  • Gjøre virksomheten til en attraktiv arbeidsplass.
  • Hyggelig økning i omsetning og resultat.

La oss ta en prat om hvordan du kan nyttiggjøre deg av Digital Markedsføring. Vi gir deg en gratis analyse av hvordan nettopp din virksomhet kan profilere eksternt og internt ved bruk av Digital Markedsføring.

Fyll inn skjemaet du finner her. Så kontakter en av oss deg. 

Lær hvordan Google Søk fungerer!

Jeg vil vite mer om Digital Markedsføring

Legg inn dine kontaktopplysninger og en av oss vil ta kontakt for ytterligere informasjon.

Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.