En digital strategi
handler om å legge en plan, ta beslutninger, og sette tiltak for å nå et mål.
handler om å legge en plan, ta beslutninger, og sette tiltak for å nå et mål.
Gjennom flere år har vi jobbet med markedsføring for våre kunder. Nå har tiden vist en endring fra store annonser og raske telefonselgere og over til det å påvirke kjøpsprosessen gjennom Digital Markedsføring. Nå er det tid for å snu prosessen og få dine potensielle kunder til å kontakte deg i motsetning til at du først kontakter dem.
Innholdsmarkedsføring som skaper interesse og engasjement
Begrepene vi benytter er Inbound og Content markedsføring. La oss forklare begrepene:
Content handler om et attraktivt innhold som gir kjøperen lyst til å handle hos deg. det går ut på å produsere og spre innhold som skaper interesse og engasjement hos de målgrupper du ønsker å nå, som regel i digitale kanaler.
Inbound handler om hvordan vi utvikler markedsføringen tilpasset den enkelte potensielle kunde før de er i kjøpsprosessen. Når de en dag kommer i kjøpsmodus skal det være din virksomhet de tenker på.
Innholdsmarkedsføring (Content marketing) vil nesten alltid være en del av det vi omhandler som Inbound.
Det er ikke lenger annonser som teller i antall og størrelse, men det er hvordan bedriften håndterer innholdsmarkedsføringen.
La oss ta en prat om hvordan du kan nyttiggjøre deg av Digital Markedsføring. Vi gir deg en gratis analyse av hvordan nettopp din virksomhet kan profilere eksternt og internt ved bruk av Digital Markedsføring.
Fyll inn skjemaet du finner her. Så kontakter en av oss deg.
Lær hvordan Google Søk fungerer!
Legg inn dine kontaktopplysninger og en av oss vil ta kontakt for ytterligere informasjon.